Wednesday, October 5, 2011

Cinta Sufi..Laksamana Sunan, Bicara Pedusi..

 
Assalammualaikum..alhamdulilah segala puji hanya bagi Allah swt yang masih mengurniakan kudrat kepada Nur untuk terus menulis..sekian lama meninggalkan 'rumah kecil' ini untuk mencari apa-apa yang memberi semangat untuk datang kembali mendiami 'rumah kecil' ini.

Alhamdulilah..tahun ni walau tahun kesedihan..Nur tetap diberi peluang oleh Allah swt untuk menyambut Ramadhan dan Aidilfitri..dapat juga beraya sampai ke Melaka..hehe..dh bertahun-tahun tak jenguk Melaka..byk yg dh berubah..dapat g pantai dan merenung kejauhan laut lagi..wow..seronoknya..

Sekarang Nur sedang mengembara bersama Laksamana Sunan dalam Sutera Bidadari..baca sikit-sikit takut habis cepat walaupun teruja nak habiskan..novel Cinta Sufi dah habis dah..mula-mula baca sedih bila Laksamana Sunan kena tawan..huhu..

Selain itu, Nur nak citer jugak novel yang Nur beli dari penulisnya disini. Novel Bicara Pedusi ni memang best dan sangat menyentuh perasaan..Bila Nur membaca novel ni, Nur kembali muhasabah diri..sungguh Nur sesali dengan kehidupan lalu..:(

Oklah nanti Nur citer lagi..tiba-tiba rase mood merudum..emmm..sedih..

Bila sujud terasa sangat damai di hati..

Nurhidayah yusof
12.49 pm

No comments:

Post a Comment